Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

OPTYMISTA NIE ŻYJE!

Żartuję, oczywiście. Żyję, ale przeniosłem się do innego miejsca w sieci. Teraz znajdziesz mnie tutaj: poppapraniec.blogspot.com/

20 stycznia 2014

Recenzent recenzentowi rodziną.

Dzisiaj zostałem bardzo mile zaskoczony dzięki moim dwóm koleżankom. Otóż dowiedziałem się, że prowadzą one bloga i to w dodatku z recenzjami. Może i nie mają wspaniałych blogów ale każdy z nas nie miał najlepszego bloga dzień po założeniu, czy nie prawdaż? Jako iż kontakt mam z nimi dobry spotkaliśmy się dzisiaj i dostałem od nich autografy. ;)

Tak ładnie zapakowała mi go Agnieszka.



A to dzieło Anny.




Taka jest ich treść:
Kartka od Agnieszki.

Kartka od Anki.


Serdecznie zapraszam na ich blogi. Komentujcie, krytykujcie, chwalcie i udzielajcie rad. ;]

komentarze

  1. Tak, bo my jedna wielka rodzina! :)
    Dlatego aż popadam w długi śmiech, gdy czytam, że recenzenci się ze sb kolegują tylko w taki sposób by nawzajem się tylko promować, a tak to nic między nimi nie ma tylko udawana przyjaźni... Heh.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje arcydzieło to ideał liściku :DD Hhahaha <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę. Jaki świat mały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka. Bardzo fajny blog.
    Zapraszam do mnie: http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie tego tekstu. Mam nadzieję, że pozostawisz po sobie jakiś ślad. :)