Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

30 lipca 2014

Czyszczenie biblioteczki. Wyprzedaż! ;)




                                                        Sprzedam następujące tytuły:

 

• "Troje" - Sarah Lotz 18 zł
• "Pytaj w kostnicy" - Eva Maria Staal 15 zł
• "Anna we krwi" - Kendare Blake 17 zł
• "Ciemna strona. Szwedzcy mistrzowie kryminały" - zbiór opowiadań 19 zł
• "Ostatnią kartą jest śmierć" - Anna Klejzerowicz 10 zł
• "Zamknięta prawda" - Bartłomiej Basiura 20 zł
• "Wody wielkie" - Arne Dahl 19 zł






• "Smilla w labiryntach śniegu" - Peter Hoeg 22 zł
• " Północ w Pekinie" - Paul French 19 zł
• " Szeptucha" - Iwona Benzel 22 zł
• "Dotyk przeznaczenia" - Rafał Tomczak 12 zł
• "Podła dzielnica" - Neely Tucker 19 zł







• "Paradoks" - Kinga Gebel 12 zł
• "Kobiety na plaży" - Tove Alsterdal 22 zł
• "Martwe popołudnie" - Mariusz Czubaj 19 zł
• "Cichym ścigałam go lotem" - Joe Alex 5 zł
• "NOS4A2" - Joe Hill 27 zł
• "Co mówią umarli" - Rafael Estrada 19 zł
• "Zabawka diabła" - Matt Richtel 22 zł
• "Korzeniec" - Zbigniew Białas 19 zł
• ''Anna German: Uśmiechaj się" - Volga Yerfeyenka 10 zł





Dwie w cenie jednej:
 

"Pan na Wisiołach. Mroczne siedlisko" Piotr Kupla  [Wartość 66 zł]
"Pan na Wisiołach. Krzyk Mandragory" Piotr Kupla  Sprzedam za 37 zł.




"Martwy punkt" Louise Penny  [Wartość 70 zł]
"Zabójczy spokój" Louise Penny  Sprzedam za 40 zł.





Jeżeli chodzi o przesyłkę książek, to jest ona na koszt osoby, która zamawia powieści. Wszystkie wystawione pozycje są zachowane w stanie idealnym, bardzo dobrym, a kilka z nich zachowały się tylko dobrze.

Proszę o kontakt na:  radoslaw.hucko@spoko.pl
lub w komentarzu poniżej.

Półka z książkami na lc:  Tutaj

komentarze

  1. O rety, ile książek, i to takie wspaniałe! Czemu wysyłasz w świat te, które - jak widzę po niektórych - dobrze oceniłeś? ja pozbywam się tych, które mi się zwyczajnie nie podobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo. Skoro książka była naprawdę dobra, to prędzej czy później do niej wrócę - bo na to zwyczajnie zasługuje :)

      Usuń
    2. Te, bez których nie mogę żyć, zostawiłem dla siebie ;) A jest ich sporo, co dla mnie stwarza wielki problem, bo już nie mam gdzie tego wszystkiego trzymać. Książki dobre, ale takie, które jakoś nie zmieniły mojego życia, sprzedaję. Niech inni też cieszą się lekturą ;)

      Usuń
    3. Rozumiem Cię. Brak miejsca to potworna przypadłość :D
      Jasne - niech inni, jeśli mogą, tez skorzystają. Szkoda tylko, że sprzedajesz - a nie wymieniasz.

      Usuń
  2. Z chęcią bym przygarnęła dwie książeczki, ale funduszy brak :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na "Troje", ale aktualnie brak funduszy :) Ja też mam zamiar niedługo zrobić przegląd biblioteczki, ale powiem szczerze, że będę pozbywać się książek, które raczej mi się nie spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie okazje zawsze się trafiają kiedy nie mam nic na koncie :) norma... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zainteresowana pozycjami: Troje i Wichrowe wzgórza, ile wyniesie mnie przesyłka? pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprzedajesz naprawdę bardzo dobre książki, kilka z nich czytałam i mam u siebie - trudno byłoby mi się z nimi rozstać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Radek ;)
    Życzę powodzenia w sprzedaniu nadmiaru książek. +1 dla Ciebie.
    Dość ich sporo, bardzo ładne zdjęcia. Na moim blogu recenzja książki.
    Bardzo zależy mi na twoim komentarzu, bo ty jesteś od tego już fachowcem. xD
    Zapraszam i pozdrawiam. ~ http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejuuu, książków jak mrówków! Choć portfel jeszcze nie świeci pustkami, to już niedługo będzie z racji tego, że w sierpniu wysypią się na półki księgarń nowe, cudowne rzeczy *,* Więc kicha :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie tego tekstu. Mam nadzieję, że pozostawisz po sobie jakiś ślad. :)