Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

OPTYMISTA NIE ŻYJE!

Żartuję, oczywiście. Żyję, ale przeniosłem się do innego miejsca w sieci. Teraz znajdziesz mnie tutaj: poppapraniec.blogspot.com/

20 kwietnia 2016

Wygraj "NIe patrz w tamtą stronę" Marcina Grygiera!


Zapewne wielu z Was miało już okazję słyszeć o debiucie Marcina Grygiera, chwalonego przez recenzentów i czytelników. Chciałbym Was zaprosić do udziału w organizowanym przeze mnie konkursie i spróbowania swojego szczęścia! A co trzeba zrobić? Zgłosić się w komentarzu i zostawić swojego maila. Oto kilka słów o "Nie patrz w tamtą stronę" ze strony wydawcy (tu moja recenzja):

W Puszczy Kampinoskiej zostają znalezione zmasakrowane zwłoki nastolatki. Wszystko wskazuje na rytualny mord dokonany przez okrutnego i żądnego zemsty oprawcę. Morderca zapowiada kontynuację i wciąga ścigającego go policjanta w makabryczną grę cieni. Nadkomisarz Roman Walter rozpoczyna wyścig z czasem i zabójcą. Podejmuje dramatyczną walkę, w której stanie twarz w twarz z demonami przeszłości.

Regulamin:
1. Organizatorem i fundatorem nagrody jest właściciel strony Recenzje optymisty, czyli ja (wow!).
2. W konkursie może wziąć udział każdy, pod warunkiem, że posiada adres w Polsce.
3. Każda osoba może zgłosić się tylko raz.
4. Przedmiotem konkursu jest "Nie patrz w tamtą stronę" Marcina Grygiera.
5. Po wyłonieniu zwycięzcy, niezwłocznie się z nim skontaktuję. Na odpowiedź będę czekał trzy dni. Jeśli wygrany/a się nie zgłosi, zostanie wylosowana inna osoba.
6. Konkurs trwa od 20 do 31 kwietnia br.



Powodzenia! :)

komentarze

  1. Ze szczęściem u mnie kiepsko, ale trzeba dać mu szansę, więc z przyjemnością się zgłaszam. ( kwiecień ma 30 dni :)
    mail: martapyznar1982@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się i tu ☺ mail: alegrz33@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A zaszaleję i zgłoszę się! :D
    paticzova989@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam sie :)
    E-mail: k.kwiatkowska.hotowy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gry losowe zwykle są przeciwko mnie, ale kto nie próbuje... :) zgłaszam się zatem z wielką chęcią.
    Olga0majerska@gmail. com

    OdpowiedzUsuń
  6. A może mi się uda? gloksynia112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się! :)
    anna.dobrzy@wp.pl

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się! :)
    izabela.lemke@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :)
    daga800@o2.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się ☺
    Mój e-mail mariaela38@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka bardzo kusząca :D
    Zgłaszam się :D
    jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :)
    Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    ania.kozicka.an@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się! :)
    alkatraz007@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się biblioteka.mazew@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się i ja
    s.smietanowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. To i ja ustawię się w kolejce :)
    Pozdrawiam,
    emade76@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę wszystkjim powodzenia.
    Ps. zostaję u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja się zgłaszam☺ Recenzja książki zwaliła mnie z nóg. Koniecznie muszę ją mieć!
    nkw@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję, że mi się uda ^^
    jj_jackowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się 😊 evelyn660@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ZGŁASZAM SIĘ
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się!
    patrycja.dorotka@gmail.com

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się bona79@o2.pl ☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się bona79@o2.pl ☺

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się!
    beatakandzia@gmail.com

    Ps. Nie istnieje taka data 31 kwietnia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie tego tekstu. Mam nadzieję, że pozostawisz po sobie jakiś ślad. :)