Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

OPTYMISTA NIE ŻYJE!

Żartuję, oczywiście. Żyję, ale przeniosłem się do innego miejsca w sieci. Teraz znajdziesz mnie tutaj: poppapraniec.blogspot.com/

2 maja 2016

Rozstrzygnięcie konkursu o "Nie patrz w tamtą stronę"


Witajcie, moi drodzy. Cieszę się ze wszystkich zgłoszeń, które napłynęły i aż żałuje, że do rozdania mam tylko jeden egzemplarz. Dziękuję Marcie za to, że jako pierwsza zwróciła mi uwagę na fakt, iż kwiecień ma tylko 30 dni :) Przedstawiam Wam listę wszystkich, którzy zdecydowali się wypróbować szczęścia:

1.  Marta Pyznar
2. zakochanawliterach
3. Wasylia Romanow
4. Katarzyna Kwiatkowska
5. Olga Majerska
6. gloksynia
7. Anna Dobrzyńska
8. Izabela Lemke
9. Dagmara Janik
10. Elżbieta Bieniek
11. Nadia
12. Klaudia M.
13. Ania Kozicka
14. Alicja P.
15. Biblioteka M.
16. S. Śmietanowska
17. Emade76
18. (tajemnicza ;)) Nkw
19. Julia Jackowska
20. Ewelina Kurkowiak
21. Dorota Wysocka
22. Patrycja Waniek
23. Bonizz
24. Beata Kandzia
25. Artur Kurka
26. Gminna Biblioteka Publiczna Jeleśnia
27. Barbara Bojarska
28. Ewa Suchoń
29. Katarzyna Szymańska
30. Aleksandra Grzeszczuk
31. Marta Lewińska
32. Agnieszka Klusa
33. Gosia Szczep


Ustawiam parametry maszyny losującej...


I losujemy :)

Zwycięża
Agnieszka Klusa!


Serdecznie gratuluję wygranej i już ślę wiadomość z informacją o wygranej :) Wszystkim jeszcze raz dziękuję za udział, żałuję, że nie mogę obdarować każdego z Was, ale bądźcie czujni... Już niedługo ruszy kolejny konkurs :)

komentarze

Dziękuję za przeczytanie tego tekstu. Mam nadzieję, że pozostawisz po sobie jakiś ślad. :)