Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

OPTYMISTA NIE ŻYJE!

Żartuję, oczywiście. Żyję, ale przeniosłem się do innego miejsca w sieci. Teraz znajdziesz mnie tutaj: poppapraniec.blogspot.com/

2 stycznia 2017

Rozstrzygnięcie konkursu


Cześć! 😊


Nadszedł czas na rozstrzygnięcie konkursu z książkami Piotra Rozmusa do wygrania, który polegał na tym, że musieliście opowiedzieć o najstraszniejszej bajce swojego dzieciństwa i tę odpowiedź uzasadnić. Chciałbym wszystkim serdecznie podziękować, cieszę się, że mam takich Czytelników! Wszystkie Wasze odpowiedzi były zgodne z regulaminem, wykazaliście się kreatywnością, czasami nawet rozbawialiście mnie trafnymi i ironicznymi spostrzeżeniami. Wybrać tę jedną odpowiedź spośród blisko siedemdziesięciu nie było łatwo. Najlepsze wypowiedzi czytałem kilkadziesiąt razy, by wreszcie wyznaczyć zwycięzcę. Po burzliwych naradach z samym sobą postanowiłem nagrodzić ten szczególny komentarz:



Gratuluję, Kingo!


Chciałbym podziękować Wam za liczny udział w konkursie oraz za to, że podzieliliście się ze mną najstraszniejszymi wspomnieniami dzieciństwa. Szczerość z Waszej strony była bardzo miła. Teraz już wiem, że Buka i Sinobrody to największe zmory dzieciństwa wielu osób. 😉 Podziękowania składam również dla Wydawnictwa Videograf, które ufundowało nagrody dla zwycięzcy. Mam nadzieję, że bawiliście się przy tym konkursie tak świetnie, jak ja. Gorąco zachęcam wszystkich do sięgnięcia po książki Piotra Rozmusa, bo jestem już po lekturze zarówno „Bestii", jak i „Przebudzenia" i mogę Was zapewnić, że to autor z wyjątkowo mroczną wyobraźnią...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przeczytanie tego tekstu. Mam nadzieję, że pozostawisz po sobie jakiś ślad. :)