Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X
Uwaga! Blog nieaktualny. Stare teksty można czytać, jeśli kogoś interesują, ale po nowości zapraszam tu: poppapraniec.blogspot.com

24 sierpnia 2017

Zamknięcie bloga i nowe miejsce w sieci


Kochani czytelnicy!

Od jakiegoś czasu nie sprawia mi już pisanie na tym blogu. Wiem, że to czujecie i skutecznie odstraszyło to wielu z Was od zaglądania na stronę. Dlatego zaczynam w nowym miejscu. Z tego, co słyszałem, jest całkiem spoko. Fajnie byłoby, jeśli Ty też do mnie dołączysz. Gorąco zapraszam i dziękuję wszystkim za te wspaniałe trzy lata na Recenzjach Optymisty. Teraz jestem tu:

poppapraniec.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przeczytanie tego tekstu. Mam nadzieję, że pozostawisz po sobie jakiś ślad. :)