Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X
Uwaga! Blog nieaktualny. Stare teksty można czytać, jeśli kogoś interesują, ale po nowości zapraszam tu: poppapraniec.blogspot.com

20 listopada 2016

200 tysięcy na dobry początek

Witam! :)

Niedługo wybije kolejna rocznica założenia bloga, w oka mgnieniu zaś licznik odwiedzin wybije piękną liczbę dwieście tysięcy. Z tego powodu organizuję konkurs, w którym będzie można wygrać książkę Sarah Waters pod tytułem „Pod osłoną nocy”. Jedynym warunkiem jest uchwycenie momentu, w którym licznik wybija te dwieście tysięcy. Prosiłbym Was o uczciwość: każde zdjęcie będzie dokładnie sprawdzane, a osobę, która dokona oszustwa, bezlitośnie napiętnuję. 


REGULAMIN

1. Organizatorem konkursu jestem ja, autor bloga recenzjeoptymisty.blogspot.com.
2. Konkurs zostanie rozstrzygnięty w dwa dni po otrzymaniu zrzutu ekranu z licznikiem odwiedzin wybijającym 200 tysięcy wyświetleń.
3. Udział w konkursie może wziąć każda osoba.
4. Zwycięzca musi posiadać adres na terenie Polski.
5. Nagrodą jest książka Sarah Waters „Pod osłoną nocy”, wysyłana na koszt organizatora.
6. Zwycięża osoba, które zrobi zrzut ekranu bloga w momencie, gdy licznik odwiedzin będzie wynosił 200 tysięcy.
7. Zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej drogą mailową.
8. Zrzut ekranu należy wysłać na maila: radoslaw.hucko@spoko.pl


W takim razie pozostaje mi życzyć Wam powodzenia i liczyć na uczciwego zwycięzcę, do którego uśmiechnie się szczęście :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przeczytanie tego tekstu. Mam nadzieję, że pozostawisz po sobie jakiś ślad. :)